Politica de rezolvare a reclamatiilor
- Modalitătile în care utilizatorul final poate înainta o reclamaţie – Pentru diverse sesizări sau reclamaţii, clientul ne poate contacta prin telefon, email sau prin serviciu poştal, informaţii ce se găsesc şi la secţiunea Contact.
- Date de contact pentru primirea reclamaţiilor:
Număr de telefon: 0722 660 114
E-mail: office@gamuza.ro
Adresă serviciu poştal: str. Henri Coandă Nr 12, SIBIU
- Programul de lucru pentru contact telefonic: intervalul orar 10:00- 19:00, Luni-Vineri si sâmbătă: 10:00-14:00
- Date obligatorii conţinute de reclamaţie:
- Nume şi prenume
- Număr de telefon
- Adresă de e-mail
- Număr comandă
- Termenul maxim pentru depunerea reclamaţiei: Termenul maxim pentru depunerea reclamaţiei este de 48 ore de la sesizarea defectului.
- Termenul maxim de soluţionare a reclamaţiilor: 30 de zile calendaristice
- Răspunsul la reclamaţie va fi transmis prin e-mail şi/sau serviciu poştal.
- Divergențele privind soluționarea reclamațiilor pot fi rezolvate pe cale amiabilă prin acordul dintre client și GAMUZA LEATHER SRL.
- Clientul/utilizatorul are următoarele drepturi:
De a apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor;
De a se adresa instanței judecătorești competente.