Politica de rezolvare a reclamatiilor

  1. Modalitătile în care utilizatorul final poate înainta o reclamaţie – Pentru diverse sesizări sau reclamaţii, clientul ne poate contacta prin telefon, email sau prin serviciu poştal, informaţii ce se găsesc şi la secţiunea Contact.
  1. Date de contact pentru primirea reclamaţiilor:

Număr de telefon: 0722 660 114

E-mail: office@gamuza.ro

Adresă serviciu poştal: str. Henri Coandă Nr 12, SIBIU

  1. Programul de lucru pentru contact telefonic: intervalul orar 10:00- 19:00, Luni-Vineri si sâmbătă: 10:00-14:00
  1. Date obligatorii conţinute de reclamaţie:
  • Nume şi prenume
  • Număr de telefon
  • Adresă de e-mail
  • Număr comandă 
  1. Termenul maxim pentru depunerea reclamaţiei: Termenul maxim pentru depunerea reclamaţiei este de 48 ore de la sesizarea defectului.
  2. Termenul maxim de soluţionare a reclamaţiilor: 30 de zile calendaristice
  3. Răspunsul la reclamaţie va fi transmis prin e-mail şi/sau serviciu poştal.
  4. Divergențele privind soluționarea reclamațiilor pot fi rezolvate pe cale amiabilă prin acordul dintre client și GAMUZA LEATHER SRL.
  1. Clientul/utilizatorul are următoarele drepturi:

De a apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor;

De a se adresa instanței judecătorești competente.